با انتخاب بهترین مربی بدنسازی در مشهد می توانید پرورش اندام را به صورت کاملا حرفه ای شروع کنید. مربیانی که در شهر مشهد در حال فعالیت هستند تجربه و سابقه زیادی دارند و می توانند با ارائه برنامه غذایی و طراحی تمرینات ورزشی مناسب به بدنسازان کمک زیادی کنند. توجه به اهداف و نیازهای ورزشکاران اولین وظیفه این مربیان است. ورزشکاران به کمک آموزش و راهنمایی های فنی مربیان می توانند تکنیک های بدنسازی را به خوبی یاد بگیرند. رسیدن به تناسب اندام تنها با انتخاب یک مربی مجرب امکان پذیر است.

مربی بدنسازی در مشهد
مربی بدنسازی در مشهد

معرفی بهترین مربی بدنسازی در مشهد

مشهد بهترین مربیان بدنساز را در خود جای داده و ورزشکاران می توانند با انتخاب برترین مربی رشته پرورش اندام را از مبتدی تا حرفه ای ادامه دهند. در اینجا به معرفی بهترین مربی بدنسازی در مشهد می پردازیم:

محمد دهستانی

محمد دهستانی یکی از بهترین مربی بدنسازی در مشهد که باهمراه او میتوانید بدون امپول و مکمل به وزن و اندام ایده آل تون برسید. این سیستم تمرینی و تغذیه ترکیبی از چندین ورزش هوازی و فانکشنال تی ار ایکس و کراسفیت و بدنسازی می باشد که بر گرفته از به روز ترین علوم تغذیه و تمرین دنیاست. چربی سوزی و کاهش وزن و افزایش حجم عضله بدون امپول و مکمل فقط با تمرین و تغذیه دیگر یک رویا نیست چون محمد دهستانی با برنامه بدنسازی مخصوص خود شما به وزن ایده آل خودتون میرسید.

علیرضا موحد

علیرضا موحد مجرب ترین مربی تناسب اندام در مشهد است که علاقه مندان به این رشته می توانند از مربیگری آن نهایت استفاده را ببرید. سابقه فعالیت این مربی ۱۸ سال بوده و مجوزهای لازم را از فدراسیون بدنسازی دریافت کرده است. موحد مربی رسمی فیتنس و پرورش اندام است و در شاخه های مختلف فعالیت می کند و توانسته تاکنون ورزشکاران زیادی را به عرصه های جهانی برساند. قهرمان چندین دوره مسابقات فیتنس و پرورش اندام و بادی کلاسیک است و بهترین دستورات تغذیه ای را دارد.

علی محمدقلی زاده

قلی زاده با ۱۵ سال سابقه درخشان دل حوزه مربیگری بدنسازی و پرورش اندام توانسته در مشهد جز بهترین ها باشد. این مربی با تجربه در باشگاه های زیادی فعالیت می کند و ورزشکاران می توانند از تجریه و مهارت های این استاد با تجربه استفاده کنند.

الیاس احدی

احدی بهترین مربی بدنسازی و فیزیولوژی ورزشی در مشهد است که تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی تربیت بدنی، کارشناسی ارشد فیزیولوژی و تغذیه و دانشجو دکتری فیزیولوژی به پایان رسانده است. این جانب قهرمانی های زیادی را از آن خود کرده و توانسته ورزش بدنسازی و مربیگری در این رشته را به صورت حرفه ای دنبال کند. گواهی های معتبری که آقای احدی دریافت کرده باعث شده تا بتواند در شاخه های ورزشی مختلف به صورت حرفه ای فعالیت کند. تجربه کاری این مربی زیاد بوده و تاکنون موفقیت های زیادی بدست آورده است.

محمد رضا خاکشور

بهترین مربی بدنسازی و تناسب اندام و کراس فیت و آمادگی جسمانی است. قهرمان استانی و کشوری در رشته های ذکر شده است. خاکشور کارشناس ارشد تربیت بدنی است و تمام مدارک مربوط به مربیگری و ماساژ و تعذیه را از فدراسیون دریافت کرده و به صورت کاملا رسمی و قانونی کار بدنسازی را انجام می دهد. سابقه مربی گری او ۱۵ سال است و تجربیات زیادی برای بدنسازی دارد. خاکشور یکی از برترین مربیان پرورش اندام در مشهد است.

حسن تبریزی نوری

آقای نوری از فدراسیون پرورش اندام کشور مدرک مربیگری و داوری را دریافت کرده و تاکنون مدال های زیادی را از آن خود کرده است. این مربی با تجربه مدرک تغذیه هم دارد و می تواند برنامه غذایی مناسب را در اختیار بدنسازان قرار دهد. سابقه فعالیت این مربی بیشتر در حوزه پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیتنس است.

امین عمرانیان

این مربی با تجربه در زمینه بدنسازی و پرورش اندام به صورت حرفه ای فعالیت دارد و از تمام نقاط مشهد ورزشکارانی را جذب کرده است. این مربی مشاور ورزشی و مربی رسمی فدراسیون پرورش اندام در مشهد است. قهرمانی در سه دوره پرورش اندام را از آن خود کرده است.

مجید مژدکانلو

مجید مژدکانلو با ۴ سال سابقه حرفه ای در زمینه مربیگری بدنسازی و پرورش اندام در خدمت مشهدیان عزیز است. در رشته پرورش اندام مدل های مختلفی از جمله قهرمانی را از آن خود کرده است. در دوره قویترین مردان و تک پرس و لیفت هم توانسته مدل های خوبی را به خود اختصاص دهد. به همین دلیل به عنوان برترین مربی بدنسازی در مشهد معرفی می شود.

مجتبی خوشی

مجتبی خوشی مربی حرفه ای بدنسازی در مشهد است. این شخص ۱۵ سال سابقه مربیگری دارد و تاکنون مدل های زیادی را کسب کرده است . کسب مدرک درجه یک مربی پرورش اندام از فدراسیون باعث شده تا فعالیت خود را به صورت گسترده تر انجام دهد. این مربی با تجربه در ۲ باشگاه در مشهد فعالیت می کند.

وحید علیزاده

اگر به دنبال یک مربی پرورش اندام خوب در مشهد هستید وحید علیزاده می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این مربی در حوزه فیتنس و پرورش اندام بیشترین فعالیت را دارد. دبیر روابط عمومی هیئت پرورش استان اولین سمت این مربی است. کارشناس تربیت بدنی است به همین دلیل در حوزه آموزش هم مثبت عمل کرده و مربی رسمی فدراسیون پرورش اندام است و تاکنون مدل های زیادی را بدست آورده است.

حامد صادق زاده بایگی

این مربی ۱۲ سال سابقه مربیگری در حوزه پرورش اندام و بدنسازی دارد. تجربیات بالای این مربی باعث شده تا ورزشکاران بتوانند در کمترین زمان به تناسب اندام دست پیدا کنند. صادق زاده یکی از بهترین مربیان پرورش اندام در مشهد است.

فرشاد اسدی

در میان مربیان بدنسازی مشهد فرشاد اسدی به دلیل عملکرد خوب خود توانسته موفقیت های زیادی را کسب کند. این مربی ۲۰ سال سابقه ورزشی در حوزه پرورش اندام و فیتنس دارد. مدرک درجه سه مربیگری را دارد.

رسول عسکری

اگر به دنبال یک مربی با تجربه در مشهد هستید قطعا رسول عسکری با تجربه و سابقه بالای خود می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این مربی در باشگاه بدنسازی عسکری مشهد در حال فعالیت است و هر سال به ورزشکاران زیادی بدنسازی را آموزش می دهد.

یونس خیامی

یونس خیامی بهترین مربی بدنسازی است که با ۴ سال سابقه درخشان مربیگری در خدمت ورزشکاران است. این مربی مجوزهای لازم را از فدراسیون دریافت کرده و به صورت کاملا قانونی و حرفه ای کار خود را انجام می دهد. علاقه مندان به این مربی می توانند در باشگاه هایی که فعالیت دارد ثبت نام کنند.

مهدی قادری

قادری مربی پرورش اندام با ۱۰ سال سابقه است که در باشگاه های مختلف فعالیت می کند. قادری مربی رسمی فدراسیون است و تاکنون قهرمانی های زیادی را به نام خود ثبت کرده است. بدنسازانی که زیر نظر اسناد قادری تمرینات لازم را دریافت کرده اند از مربیگری او رضایت کامل دارند.

ابوالفضل سپاهی

سپاهی به عنوان بهترین مربی پرورش اندام در مشهد معرفی می شود که سابقه دیرینه ای هم در زمینه مربیگری دارد. ارائه برنامه های غذایی مناسب و طراحی تمرینات ورزشی ایده آل مهمترین ویژگی این مربی مجری است.

علی حسینی

قهرمان بدنسازی استان خراسان است. بهترین مربی پرورش اندام در مشهد می باشد و ۲۳ سال سابقه ورزشی دارد. فعالیت این مربی در بهترین باشگاه های مشهد باعث شده تا بدنسازان به صورت کاملا حرفه ای پرورش داده شوند.

مهدی خاکسار

دارای ۱۰ سال سابقه ورزشی است که ۶ سال آن را به صورت حرفه ای در باشگاه بدنسازی گذرانده است . یکی از بهترین مشهدی در زمینه پرورش اندام به شمار می رود.

امید نظری

از فدراسیون بدنسازی کارت مربیگری را دریافت کرده تا بتواند با مجوزهای لازم کار خود را انجام دهد. این فرد مربی بدنساز والیبال تیم جوانان راه آهن می باشد.

احسان لوائی مشهدی

لوائی بدترین مربی تناسب اندام یا پرورش اندام است که مسئولیت بدنسازی باشگاه های بزرگ را به عهده دارد. این مربی مدرس دانشگاه نیز هست و بدنسازی را به صورت کاملا حرفه ای آموزش می دهد. این جانب سمت های مختلفی را از آن خود کرده است.

خانم حسینی

مربیان خانم در زمینه بدنسازی در مشهد فعالیت گسترده ای دارند. خانم حسینی به عنوان یکی از بهترین این مربیان معرفی می شود که مدرک مربیگری بدنسازی و آمادگی جسمانی را از فدراسیون دریافت کرده است. این مربی آموزش را از مبتدی تا حرفه ای به صورت کاملا اصولی انجام می دهد و کلاس های خود را به صورت خصوصی و نیمه خصوصی و عمومی برگزار می کند. استاد حسینی تمام موارد معتبر برای مربیگری را از فدراسیون دریافت کرده است.

زینب شیرازی

دارای ۱۴ سال مربیگری درخشان در حوزه پرورش اندام و بدنسازی است. ۹ مدرک بین المللی امادگی جسمانی و بدنسازی را در اختیار دارد . در زمینه تغذیه و طراحی تمرین های ورزشی مهارت کافی دارد و گواهینامه های زیادی را کسب کرده است . تخصص این مربی بیشتر بدنسازی و تناسب اندام، افزایش سایز، لاغری، کاهش حجم شکم و پهلو و … است . برای بانوان و آقایان برنامه های تخصصی ارائه می کند.

سارا ساکن

سارا ساکن به عنوان مجرب ترین مربی بدنسازی خانم در مشهد معرفی می شود که کار آموزش را به صورت کاملا حرفه ای دنبال می کند. این مربی دارای مدارک و گواهینامه های معتبر بوده و به صورت کاملا قانونی و با مجوزهای لازم کار خود را انجام می دهد .

پردیس هراتی

اگر به دنبال یک مربی خوب پرورش اندام در مشهد هستید پردیس هراتی می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این مربی فیتنس و بدنسازی و آمادگی جسمانی کلاس های خود را در سانس های مختلف برگزار می کند. علاقه مندان به ورزش بدنسازی می توانند از مبتدی تا حرفه ای نزد این مربی آموزش های لازم را دریافت کنند. هراتی کارشناس تربیت بدنی است و دانش و علم کافی در این حوزه را دارد.

ثنا جباری

ثنا جباری یک بدنساز حرفه ای است که مدرک مربیگری خود را از فدراسیون دریافت کرده تا بتواند این ورزش پرطرفدار را به دیگران هم آموزش دهد. داشتن مدارک معتبر و طی کردن دوره های تخصصی باعث شده تا این مربی موفقیت های خوبی را از آن خود کند.

حمید لکزایی

حمید لکزایی بدنسازی را از سال ۱۳۸۱ شروع و در سال ۱۳۹۲ در مسابقات کشوری اصفهان در وزن 85 کیلوگرم به مقام دوم دست یافت. وی علاوه بر مقام دوم وزن 90 کیلوگرم مسابقات کشوری ایران سال 1394 در بازی های آسیایی 2015 ژاپن و در مستر المپیای آماتور های جهان سال 2014 روسیه نیز در همین وزن به مدال نقره دست یافت.

سامان سرابی

سامان سرابی در سال ۱۳۸۰ موفق شد قهرمان کشور و عضو تیم ملی شود. در سال ۲۰۰۱ در اولین مسابقه بین المللی خود در دسته 70 کیلوگرم (کره جنوبی-پوسان) قهرمان آسیا شد. او در مسابقات قهرمانی آسیا 2003 در آلماتی قزاقستان نیز عنوان قهرمانی آسیا در وزن 70 را در کارنامه خود دارد. سامان سرابی همچنین در سال 2005 در شانگهای چین، دسته 70 کیلوگرم نیز توانست به مقام سوم جهانی و مدال برنز دست یابد.

ویژگی بهترین مربی بدنسازی در مشهد

حال که بهترین مربیان بدنسازی در مشهد را معرفی کردیم بهتر است کمی هم با ویژگی آنها آشنا شوید تا بتوانید برای شروع ورزش مربی ایده آل را انتخاب کنید. از ویژگی های منحصر به فرد یک مربی خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت تحلیل مربی: مربی خوب قدرت تحلیل بالایی دارد و می تواند هر چیزی را به راحتی بررسی و همیشه بهترین راهکار را ارائه کند. این افراد ذاتا کنجکاو هستند و اهداف خاصی را دنبال می کنند.
  • فیزیک بدنی عالی: مربیانی که در حوزه پرورش اندام در مشهد در حال فعالیت هستند اصولا قدرت و فیزیک بدنی خوبی دارند و در زمان تمرین و آموزش به راحتی خسته نمی شوند.
  • توانایی برقراری ارتباط مثبت با دیگران و انجام کار گروهی : مربیان مجرب و با سابقه قابلیت برقراری ارتباط مثبت با دیگران را دارند و می توانند در کارهای گروهی موفق باشند. ارتباط قوی می تواند تاثیرگذار باشد و ورزشکاران را جذب کند.
  • اطلاع کافی از دانش روز : مربیان بدنساز مشهدی آگاهی کاملی از دانش روز دارند و مدام در حال مطالعه هستند تا همیشه برنامه ها و تمرینات بروزی را ارائه کنند.
  • تفکر منطقی و مهارت حل معضلات: ویژگی دیگری که یک مربی خوب باید داشته باشد قدرت تفکر منطقی است. مربی حرفه ای قطعه مهارت حل معضلات را دارد.
  • مربی خوب و صادق: دروغ در تفکر مربیگری جایی ندارد و صداقت باعث می شود تا مربی ارتباط سالم تری با ورزشکاران داشته باشد و آنها را هم به صداقت دعوت کند.

وظایف مربیان پرورش اندام در مشهد

مربیان پرورش اندام در مشهد وظایفی را به عهده دارند و سعی می کنند تا این مسئولیت را به نحو احسن به سر انجام برسانند. از مهمترین وظایف این مربیان می توان به نشان دادن و اجرای تمرینات ورزشی درست اشاره کرد. آنها با طراحی تمرینات جدید و به روز در تلاش هستند تا ورزشکاران را به اهداف خود نزدیک کنند. نوشتن برنامه غذایی مناسب از دیگر وظایف مربیان بدنسازی است که باعث شده تا ورزشکاران همیشه بهترین تغذیه را داشته باشند.

کاهش خطرات و صدمات با مشاهده مداوم ورزشکاران یکی دیگر از وظایف مربیان بدنسازی است. این افراد بر ورزشکاران نظارت دارند تا طبق برنامه ورزشی پیش بروند. با توجه به قوانین ورزش اطلاعات کافی را در اختیار بدنسازان مبتدی و حرفه ای قرار می دهند. مربیان در مشهد برای اجرای کلاس های خصوصی و عمومی با باشگاه برنامه ریزی های لازم را انجام می دهند.

سخن پایانی

فعالیت بهترین مربی بدنسازی در مشهد ورزشکاران را به سمت باشگاه ها سوق داده است. این مربیان با طراحی برنامه های تمرینی و تغذیه ای مناسب توانسته اند بدنسازان را به اهدافشان نزدیک تر کنند. آموزش و اجرای تمرینات به روش صحیح مهمترین کاری است که مربی هر روز آن را دنبال می کند و این موضوع باعث شده تا فعالیت ورزشکار بیشترین بازدهی را داشته باشد و صدمات تا حد زیادی کاهش پیدا کند. رسیدن به تناسب اندام آن هم با انتخاب یک مربی خوب قطعا بدون بازگشت بوده و می تواند سلامت فرد را هم تضمین کند.